söndag 22 mars 2015

I Baren, på 10 000 meter...

Så något nytt, i alla fall för mig! Å ännu en orsak till att välja just A380'an! Kolla in Baren! Eller ska jag säga baren med tillhörande liten lounge? Där på övre plan efter first class och business kabinen ligger den. Innan man sedan kommer vidare in till economy. Tillgänglig för passagerare i first och business class. 

Är det verkligen bara jag som går igång på detta?? Bubblor i Baren på 10 000 meter?
Hur cool är inte det? En Bar i sig, är kanske inte så ovanligt. Förekommer hos ganska många bolag i dag. Men denna har även sin lilla lounge del. Det är fullt möjligt att sitta ner och njuta! I stället för att bara sitta på sin plats. 
Full servering natten igenom! Men under just min flygning var den faktiskt tom! Alla är så städade, alla sover...!

Går att ta för sig lite snacks också! Om man nu skulle vara lite hungrig efter sin fem rätters...
Ett glas bubbel är givet, och så en stunds eftertanke i en av sofforna. Bara för att få ta in situationen!
Det är nu det händer! 
Men ok, det är en riktig nattflygning. Kan hända det är mer folk fram emot morgonsidan? Dvs, FM lokal tid?
Men jag hoppas på att få lite mer sällskap vid mitt nästa besök! Ska ju hem igen! 

Å för er som undrat...
Vid risk för turbulens, det finns bälten i soffan så det går bra att sitta kvar!!

Förresten fick jag ett tips i veckan. Om Korean Air som öppnar "duty free butik" i sina plan.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar